Witam!
Jako nowy użytkownik pragnę się przedstawić.
Mam na imie Michał i od niedawna jestem posiadaczem Corvetty C3 z 1980 roku. Plany co do samochodu mam ambitne, zobaczymy na ile wystarczy mi sił i "sił"... Myślę ze znajde tu wiele cennych informacji jak i części, których brakuje co nie miara... Fotki samochodu dodam, jak już będzie w miarę na chodzie... Pozdrawiam
Ehh. Czyli za jakis miesiąc, albo dłużej. Przeglądałeś forum, zanim zdecydowałeś się na zakupy u nich? Ja nie miałem problemu, chociaż musiałem czekać miesiąc. Później u innych ludzi bywało różnie.
szczerze mowiac, pierwsze 4 paczki przyszly na 2 dzien i wszystko to co mialo byc, wiec bylem zadowolony. Aktualnie czekam na kable zaplonowe juz 5 miesiac, bo DHL "sciemnia"...
Czasami lepiej kupić coś na ebay, jeśli pojedyncze części zamawiasz.
Ja kupuję przeważnie na corvettecentral.com, jest jeszcze rockauto, corvetteamerica, summitracing, a resztę sklepów znajdziesz na forum.
Na Corvettecentral można się dogadać, żeby paczkę wyslali pocztą, wtedy jest taniej niż kurierem, ale czasem troszkę dłużej.
cześć,
chodzi Ci o brak odblasków czy brak przeciwmgłowego?
Ja miałem już zarejestrowaną na białe, ale szybko zrobiłem żółte i nigdy psiarnia się nie czepnęła.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
ooo faktycznie zapomniałem, że kierunki czerwone
powiem szczerze, że nie kojarzę u nikogo modyfikacji na pomarańczowe, więc chyba pały się nie czepiają a czemu nie chcesz żółtych blach?
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale --> KLIK!!!
Na żółtych się nie czepiają bo auto jest wpisane jako kolekcjonerskie lub zabytkowe do rejestru i może się wtedy poruszać tak jak jest w oryginale nawet z amerykańskimi światłami. czy przelotowymi tłumikami jak moja