HD Customs, Opole
- Lopez
- Posty: 987
- Rejestracja: 24 lis 2013, 15:57
- Lokalizacja: Włocławek
HD Customs, Opole
Paweł przeprowadzał mi remont skrzyni biegów po dość poważnej awarii, robota wykonana bardzo profesjonalnie i naprawdę tanio. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to terminy realizacji, która nie zawsze jest najszybsza, ale w myśl zasady "dobrze, szybko, tanio - wybierz dwa" jak najbardziej polecam. Nie trafiłem dotąd do lepszego specjalisty od vette.
- Patryk
- Posty: 1431
- Rejestracja: 14 sty 2013, 10:10
Re: HD Customs, Opole
Paweł to mistrz wolnych obrotów i nie tylko.
Stroił mi vette z wałkiem z którym amerykanie mają problemy , kultura pracy spalanie - r e w e l a c j a .
Drugą vette też mu dam do strojenia bo szkoda jeździć na seryjnym sofcie jak sie zna takiego speca

Drugą vette też mu dam do strojenia bo szkoda jeździć na seryjnym sofcie jak sie zna takiego speca

- PUSZU
- Posty: 244
- Rejestracja: 13 lis 2013, 15:01
- Auto:: .
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: HD Customs, Opole
Ja też POLECAM Pawła i jego warsztat, ogarnął moją vette od strojenia-gdzie w usa sobie nie poradzili poprzez dyfer, sprzęgło i inne mody. Vette tylko u niego zostawiam i każdego amerykańca bym mu zostawi do modów lub napraw. Po za tym mam blisko a na górnym i dolnym śląsku nie znam lepszego fachowca.
.
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 22 lut 2014, 09:06
- Auto:: Corvette C5, Superb II,Audi Q7, Megane
- Lokalizacja: Nysa
Re: HD Customs, Opole
Ja u Pawła w sumie bardzo wiele rzeczy zamówiłem , kupiłem , zrobiłem i to nie koniec
Mechanik-fachowiec kompletny więc polecam z czystym sumieniem.
Zawsze pomoże zawsze doradzi, ceny dobre, usługi na najwyższym poziomie. Tylko dzwonić i się umawiać

Zawsze pomoże zawsze doradzi, ceny dobre, usługi na najwyższym poziomie. Tylko dzwonić i się umawiać

-
- Posty: 286
- Rejestracja: 10 gru 2014, 20:10
- Auto:: C5ZO6,Mercedes c,X5-F15
- Lokalizacja: Wola Zabierzowska
Re: HD Customs, Opole
Ja dzwonie już od pół roku i zawsze słyszę oddzwonię za 20 min i nic do teraz , może przestraszyli się afery z SEBĄDjbooom pisze:Ja u Pawła w sumie bardzo wiele rzeczy zamówiłem , kupiłem , zrobiłem i to nie koniecMechanik-fachowiec kompletny więc polecam z czystym sumieniem.
Zawsze pomoże zawsze doradzi, ceny dobre, usługi na najwyższym poziomie. Tylko dzwonić i się umawiać





-
- Posty: 286
- Rejestracja: 10 gru 2014, 20:10
- Auto:: C5ZO6,Mercedes c,X5-F15
- Lokalizacja: Wola Zabierzowska
Re: HD Customs, Opole
PROSZĘ konkretne warsztaty o kontakt na PW które mi to ogarną bez ściemy że mają terminy roczne.Z góry dziękuję nie jestem Diabłem tylko chcę zapłacić i mieć dobrze wykonaną usługę 

- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2509
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: amerykańskie
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: HD Customs, Opole
Heh z warsztatów tylko ja się tu udzielam (pw poszo) wiec przejrzyj dział gdzie są warsztaty i coś wybierz bo tu za wiele warsztatów się do ciebie nie odezwie.
pzdr
pzdr
-
- Posty: 889
- Rejestracja: 22 lut 2014, 09:06
- Auto:: Corvette C5, Superb II,Audi Q7, Megane
- Lokalizacja: Nysa
Re: HD Customs, Opole
Daniel pamiętaj ze do dobrego doktora zawsze jest długa kolejka 

- aro
- Posty: 1744
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:01
- Auto:: Vette '79
- Lokalizacja: Ujazdów
- Kontakt:
Re: HD Customs, Opole
canigga też się tu udziela.
The tendency is to push it as far as you can.
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale
--> KLIK!!!
Vetta '79, cammed C4 LT1, anthracite wrapped, C5 front brakes.
C3 for sale

- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2509
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: amerykańskie
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: HD Customs, Opole
canigga = hd-customs z którym Daniel ma problem czyli terminy i kontakt
pzdr
pzdr
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 16 mar 2014, 22:51
- Auto:: Mustang GT 4.6 Turbo
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: HD Customs, Opole
Zdarza się, terminy są jakie są, oprócz warsztatu jest jeszcze rodzina, nie zawsze jest czas na oddzwonienie jak dzwoni 50 telefonów dziennie. Priorytet zawsze mają stali klienci i prace które są umówione na termin, nowi klienci muszą się niestety uzbroić w cierpliwość, nie podzielę się... Są jeszcze maila na które zawsze odpisuję.
W każdym razie, jak już ktoś się "dopcha", to jest jak koledzy wyżej piszą.
Dodam jeszcze, że mój warsztat to nie jest moja główna działalność, traktuję go czysto hobbystycznie, do 3pm pracuję w innym miejscu.
W każdym razie, jak już ktoś się "dopcha", to jest jak koledzy wyżej piszą.
Dodam jeszcze, że mój warsztat to nie jest moja główna działalność, traktuję go czysto hobbystycznie, do 3pm pracuję w innym miejscu.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2016, 12:19 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
Harley Davidson & American Muscle Tuning
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/hdcustomspl
http://www.dodgesrt8.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/hdcustomspl
http://www.dodgesrt8.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- WASyL
- Mechanik/Admin
- Posty: 2509
- Rejestracja: 08 lis 2011, 19:34
- Auto:: amerykańskie
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: HD Customs, Opole
tego klienci zazwyczaj nie rozumieją że mechanik też człowiek, a u najlepszych terminy słabe bo wszyscy się zapisują z dużym wyprzedzeniem, w warsztacie jak podnośniki puste to znaczy że nie ma roboty, a roboty nie ma jak ktoś słabycaniggia pisze:Zdarza się, terminy są jakie są, oprócz warsztatu jest jeszcze rodzina, nie zawsze jest czas na oddzwonienie jak dzwoni 50 telefonów dziennie. Priorytet zawsze mają stali klienci i prace które są umówione na termin, nowi klienci muszą się niestety uzbroić w cierpliwość, nie podzielę się... Są jeszcze maila na które zawsze odpisuję.
W każdym razie, jak już ktoś się "dopcha", to jest jak koledzy wyżej piszą.
pzdr
- majorski
- Posty: 169
- Rejestracja: 16 wrz 2015, 12:25
- Auto:: C6 Z06 LSX
- Lokalizacja: Jelenia Gora
Re: HD Customs, Opole
Cześć,
Chciałęm sie podzielić moja opinią na temat HD Customs.
Wczoraj byłem na strojeniu u Pawła.
Udało mi się umówić na termin gdzie wszyscy grilluja. Jeszcze raz dziekuje w imieniu swoim i auta
.
Zacznijmy od daily driving.
Naprawde nie przypuszczałem, że to jest możliwe by mieć dziki wałek i inne ciekawe graty a można ruszać bez stresu na samym sprzęgle, turlać sie na jedynce czy wyższych biegach w mieście a silnik się nawet nie zachłyśnie... Po prostu od wczoraj wszystko zagrało tak jak powinno grać od początku. Naczekałem się na swoją kolej, ale nie żałuję, bo wreszcie mogę stanąc na światłach i mi nie telepie budą jak [biiip] w tańcu.
No ale z ciekawszych rzeczy.
Mam wreszcie auto takie jakie chciałem mieć od początku. Wrażenie mogę porównać do zdjęcia z przedniej osi 70 kilogramów galarety.
Auto wreszcie powyzej 200 prowadzi sie całkowicie pewnie.
Rozpędza się jak dzikie, ale nabyło duuużo klasy i ogłady w tym jak to robi.
Wreszcie nie ma oznak spalania stukowego, a był z tym problem na poprzedniej mapie, tak jak z błedami service traction control powyżej 200.
Aktualnie jest lekka maszyna do szycia od 2500-3000 obrotów ale to tylko pracujący rozrząd no i równe detonacje w cylindrach plus wyścigowy dzwięk z tyłu...Wreszcie
No i chyba najlepsze jest to, że przy dużych szybkościach już nie wypadają mi zapłony tak jak potrafiły to robić jeszcze niedawno.
Bo bardzo nie polecam śmigać 2 paki z wypadającym zapłonem. Ja przez taką a nie inna mapę nie mogłem śmigać szybciej, bo było mi żal silnika
Dalsze plany to sprawdzenie całego auta od góry do dołu.
Muszę się zorientować skąd w oleju mam bardzo drobne opiłki metalu. Mam nadzieje, że to pozostałości po docieraniu. Chociaż to już 3 wymiana oleju od złożenia silnika i nie powinno być żadnych magnetycznych badziewi. Nie dopytałem Grzenia czy rzeczywiście na docieraniu tam był mineralny 10W40 made by Lotos wlany, czy tylko sie butelka z Żuka zapodziała...
Estetyka pod maską. Cała elektryka nadaje sie do ponownego zrobienia, bo wstyd i serce boli, że takie fajne graty a tak niefajnie opakowane.
Wleci jakiś ładny kompresorek, skoro już silnik wyszedł z niskim stopniem sprężania to trzeba to jakoś wykorzystać
Po kompresorku zainteresuje sie Dyfem i wszystkim co po drodze z silnika do opon.
Wszystkie te zabiegi i serwis auta bede robić w HD Customs. Jestem szczesciarzem, że warsztat mam 30 minut od domu
Ze wszystkich modów w aucie to wizyta u Cannigi jest najlepiej wydanym groszem. W weekend podlecę do Wawy by Pafu pośmigał, bo jestem ciekaw jego reakcji. Mam nadzieje, że nie zarzuci mi, że zamieniłem się z kimś na auto, i teraz podstawiam mu jakieś inne lepsze
Pomijam fakt, że plac jest zawalony mustangami no i jedna forumowa Vetta też na nim stoi wiec z terminami może być krucho...
Ale jak tutaj koledzy u góry piszą, do dobrego doktora kolejka jest długa.
Paweł, jeszcze raz dziękuje.
Wykresik wrzucę jak zważę autko. No i RaceLogic w weekend na "Niemieckiej autostradzie"...
Chciałęm sie podzielić moja opinią na temat HD Customs.
Wczoraj byłem na strojeniu u Pawła.
Udało mi się umówić na termin gdzie wszyscy grilluja. Jeszcze raz dziekuje w imieniu swoim i auta

Zacznijmy od daily driving.
Naprawde nie przypuszczałem, że to jest możliwe by mieć dziki wałek i inne ciekawe graty a można ruszać bez stresu na samym sprzęgle, turlać sie na jedynce czy wyższych biegach w mieście a silnik się nawet nie zachłyśnie... Po prostu od wczoraj wszystko zagrało tak jak powinno grać od początku. Naczekałem się na swoją kolej, ale nie żałuję, bo wreszcie mogę stanąc na światłach i mi nie telepie budą jak [biiip] w tańcu.
No ale z ciekawszych rzeczy.
Mam wreszcie auto takie jakie chciałem mieć od początku. Wrażenie mogę porównać do zdjęcia z przedniej osi 70 kilogramów galarety.
Auto wreszcie powyzej 200 prowadzi sie całkowicie pewnie.
Rozpędza się jak dzikie, ale nabyło duuużo klasy i ogłady w tym jak to robi.

Wreszcie nie ma oznak spalania stukowego, a był z tym problem na poprzedniej mapie, tak jak z błedami service traction control powyżej 200.
Aktualnie jest lekka maszyna do szycia od 2500-3000 obrotów ale to tylko pracujący rozrząd no i równe detonacje w cylindrach plus wyścigowy dzwięk z tyłu...Wreszcie

No i chyba najlepsze jest to, że przy dużych szybkościach już nie wypadają mi zapłony tak jak potrafiły to robić jeszcze niedawno.
Bo bardzo nie polecam śmigać 2 paki z wypadającym zapłonem. Ja przez taką a nie inna mapę nie mogłem śmigać szybciej, bo było mi żal silnika

Dalsze plany to sprawdzenie całego auta od góry do dołu.
Muszę się zorientować skąd w oleju mam bardzo drobne opiłki metalu. Mam nadzieje, że to pozostałości po docieraniu. Chociaż to już 3 wymiana oleju od złożenia silnika i nie powinno być żadnych magnetycznych badziewi. Nie dopytałem Grzenia czy rzeczywiście na docieraniu tam był mineralny 10W40 made by Lotos wlany, czy tylko sie butelka z Żuka zapodziała...
Estetyka pod maską. Cała elektryka nadaje sie do ponownego zrobienia, bo wstyd i serce boli, że takie fajne graty a tak niefajnie opakowane.
Wleci jakiś ładny kompresorek, skoro już silnik wyszedł z niskim stopniem sprężania to trzeba to jakoś wykorzystać

Po kompresorku zainteresuje sie Dyfem i wszystkim co po drodze z silnika do opon.
Wszystkie te zabiegi i serwis auta bede robić w HD Customs. Jestem szczesciarzem, że warsztat mam 30 minut od domu

Ze wszystkich modów w aucie to wizyta u Cannigi jest najlepiej wydanym groszem. W weekend podlecę do Wawy by Pafu pośmigał, bo jestem ciekaw jego reakcji. Mam nadzieje, że nie zarzuci mi, że zamieniłem się z kimś na auto, i teraz podstawiam mu jakieś inne lepsze

Pomijam fakt, że plac jest zawalony mustangami no i jedna forumowa Vetta też na nim stoi wiec z terminami może być krucho...
Ale jak tutaj koledzy u góry piszą, do dobrego doktora kolejka jest długa.
Paweł, jeszcze raz dziękuje.
Wykresik wrzucę jak zważę autko. No i RaceLogic w weekend na "Niemieckiej autostradzie"...
- piotrs
- Posty: 276
- Rejestracja: 26 cze 2014, 10:13
- Auto:: Z06 Black
- Lokalizacja: Wrocław
Re: HD Customs, Opole
o której będziesz u Tomka ? może skończą
- Tomasz
- Posty: 998
- Rejestracja: 27 lut 2014, 20:28
- Auto:: C3 Conv ,C5 Conv Ls1,C6 Z06 LSX
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
- majorski
- Posty: 169
- Rejestracja: 16 wrz 2015, 12:25
- Auto:: C6 Z06 LSX
- Lokalizacja: Jelenia Gora
Re: HD Customs, Opole
To my czekamy 
