



Ze wszystkim się z tobą zgadzam,inaczej raczej też bym swojej nie kupił, mi chodzi tylko o to, że jeśli ma kolega możliwość kupienia przy nie dużej różnicy w cenie czegoś mocniejszego ,to osobiście brałbym tą mocniejszą ,mocy nigdy za wieleLopez pisze:Jeżdżę nieraz w dłuższe trasy i powiem tak, naprawdę rzadko się zdarza, żeby ktokolwiek mnie wyprzedził, a jeśli, to głównie dlatego, że zwalniam ze względu na stan nawierzchni. Liczą się umiejętności/chęci a nie konie. Pokaż mi kogoś, kto jeździ na 100% możliwości nawet tej seryjnej C5, z obrotami ciągle na czerwonym polu. Częściej chodzi o szpan albo używany sporadycznie duży zapas mocy (moim skromnym zdaniem).
Pieniądze są a czy tobie wystarczy na te auto umiejętności ? Tym autem ganiasz motocykleAWired pisze:A tak wracając do początku tego postu, to zasialiście mi trochę zamętu w głowie i zaczynam się zastanawiać nad tą forumową C5 z silnikiem ls7. Znacie tę Vettę? Czy ktoś oprócz aktualnego właściciela może mi coś o tym aucie napisać? Pozdrawiam!
Przeglądnij trochę to Forum ,będziesz wszystko wiedział,bierz Ls7 i się nie zastanawiaj.AWired pisze:A tak wracając do początku tego postu, to zasialiście mi trochę zamętu w głowie i zaczynam się zastanawiać nad tą forumową C5 z silnikiem ls7. Znacie tę Vettę? Czy ktoś oprócz aktualnego właściciela może mi coś o tym aucie napisać? Pozdrawiam!
Djbooom pisze:Vette doinwestowane , za tą cene nie kupisz takiego drugiego.