Strona 1 z 1
Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 22:44
autor: jarommm
Dzień dobry, witam z Opola.
Od roku jestem właścicielem Corvetty C6 z kompresorem magnacharger, kupiona od takiego lichwiarza Popiołka z Mielca.
Doprowadziłem ją do stanu załóżmy bezpiecznego, ale lepiej dla kolegi driftera, żeby mnie na drodze nie spotkał.
Pozdrawiam właścicieli

Re: Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 22:45
autor: Shog80
powitać

Re: Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 22:46
autor: VETTE2013
witam
"stan bezpieczny" ciekawe...
Re: Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 23:00
autor: jarommm
Ech bo kupowałem w listopadzie, a jak przyszły upały w lipcu, to przy każdym odkręceniu powyżej 4k obrotów samochód komunikował "reduce engine power" i gasł. Po wjechaniu do ETS Performance okazało się, że wtryskiwacze (które sprzedawane są w zestawie z kompresorem) gdzieś się ulotniły i samochód na seryjnych 40lb, ze spaloną pompą intercoolera, na granicy spalania stukowego, z kątem zapłonu przestawionym o kilkanaście stopni - na hamowni wyciągnął 447 KM (z deklarowanych 580!).... ale już w porządku

Re: Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 23:26
autor: Djbooom
Powitać

Re: Jarek C6 Opole
: 05 paź 2016, 23:32
autor: Lukas134
Witamy witamy

Re: Jarek C6 Opole
: 06 paź 2016, 05:10
autor: piotrs
najważniejsze że ogarnąłeś temat i się nie zniechęciłeś
Re: Jarek C6 Opole
: 07 paź 2016, 08:08
autor: Pafu
witam
Re: Jarek C6 Opole
: 07 paź 2016, 13:12
autor: volumax
Cześć
Re: Jarek C6 Opole
: 09 paź 2016, 08:54
autor: Seba
jarommm pisze:Ech bo kupowałem w listopadzie, a jak przyszły upały w lipcu, to przy każdym odkręceniu powyżej 4k obrotów samochód komunikował "reduce engine power" i gasł. Po wjechaniu do ETS Performance okazało się, że wtryskiwacze (które sprzedawane są w zestawie z kompresorem) gdzieś się ulotniły i samochód na seryjnych 40lb, ze spaloną pompą intercoolera, na granicy spalania stukowego, z kątem zapłonu przestawionym o kilkanaście stopni - na hamowni wyciągnął 447 KM (z deklarowanych 580!).... ale już w porządku

Powitał, dziwna sprawa ci powiem.
Auto znane w pl i budowal je Dr.Vette pare lat temu i stalo kiedys w ostrowiMaz.
Po drodze odwiedzilo HPG jak i z tego co pamietam HD-Customs... I bylo ogarniete po pracy pawla na Tip Top. Dobre jaj ze takie zabawy ci zrobili..
oby Frajde sprawiało.
Re: Jarek C6 Opole
: 10 paź 2016, 22:54
autor: jarommm
Rozmawiałem z właścicielem HPG, bardzo mi pomógł mówiąc co w niej zrobił, m.in. że przywieźli mu ją z włożonym innym silnikiem z automata

nie musieliśmy w ślepo szukać (stawiam flaszkę jak będę w rejonach)

U Pawła z HD customs też byłem się przedstawić, ale wreszcie z kolegą z ETS dłubiemy ją razem.
OBECNIE JESTEM STRASZNIE Z NIEJ ZADOWOLONY !!!!
ps. Kupię kapcie 295/35/19 na tył, bo mam słabą silną wolę i co drugi miesiąc mi się dziwnie kończą.