

Witam i pozdrawiam
Ty już sobie skompletowałeś auto i nie potrzebujesz pomocy , napęd z bmw w vetteMichu86 pisze: Myśle że pomożecie mi skompletować auto do stanu używalności.
Witaj na pokładzieten zestawik miałem w bmw e30 które po dachowaniu nie nadaje sie juz do niczego, a w vetce na tym zawiesie i przy dużo lepszej masie
Do silnika lt1 produkuje się masę części a do m60b40...nieco za tym idzie zamontowania silnika lubiącego krecenie na wysokie obroty czyli BMW M60B40
Co masz na myśli pisząc zresztą to C4??radar pisze: Klasykiem nie będzie na pewno (zresztą to C4)
Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.cadillac46 pisze:Co masz na myśli pisząc zresztą to C4??radar pisze: Klasykiem nie będzie na pewno (zresztą to C4)
Jak najbardziej uważam, że będzie.. ale jeszcze na to trochę za wcześnie.Shog80 pisze:Radar, czemu uważasz że c4 nie będzie klasykiem? moim zdaniem już powoli się robi co ma odzwierciedlenie w cenie, tak samo uważam o c5, za jakieś 5-10lat też ceny poszybują w górę
Na Golfa II też można sobie załatwić żółte blachy.. to chyba najlepszy kontrargument (nie umniejszając wartości Vetty).zietek pisze:c4 juz jest klasykiem, skoro jezdze na zoltych blachach to chyba wiecej argumentow nie potrzeba
C4 stosunkowo popularne? Ile ich jest w PL? Jakie więc jest niezbyt popularne auto? Veyron, Spyker, DeLorean?radar pisze:
Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.
Są już takie egzemplarze które kosztują więcej niż np. ładne C6 . Fabryczna wersja Rallye , miałem takiego i trochę żałuję że go sprzedałem , ich ceny podobnie jak BMW E30 M3 , Audi Ur-Quatrro mocno poszybowały do góry - ładne egzemplarze od 25 tys Euro w górę .Shog80 pisze: Choć Golf II w wersji Gti ,zapewne za jakiś czas będzie cenionym egzemplarzem
Fajny projekt , trzymam kciuki żeby się udał . Mi chodził pomysł po głowie wsadzenia techniki z E50 AMG do W201 w wersji z silnikiem Coswortha , ale jako że oba samochody były sprawne i jeżdżące ,ostatecznie oba oddzielnie sprzedałem .Seba pisze: Z kumplem robimy , NP: prawdo podobnie ostatecznie jednostkę z w210 E55 AMG wsadzimy do W202 spięty z manual'em z M5 (6 biegów) wraz z OEM kompresorem...
C4 jest w PL jakieś 100 razy więcej od tych co wymieniłeś branych łącznie, więc w porównaniu z nimi faktycznie nie jest "stosunkowo" a wręcz bardzo popularne.Lopez pisze:C4 stosunkowo popularne? Ile ich jest w PL? Jakie więc jest niezbyt popularne auto? Veyron, Spyker, DeLorean?radar pisze: Że to jeszcze zbyt młode i stosunkowo popularne auta.. ot tyle.
Dzięki, to trochę powinno otworzyć oczy.happy pisze:C1 wyprodukowano 69 015 sztuk
C2 wyprodukowano 117 964 sztuk
C3 wyprodukowano 542 741 sztuk
C4 wyprodukowano 366 227 sztuk
C5 wyprodukowano 247 715 sztuk
C6 wyprodukowano 215 123 sztuk
hejka